Dallas Cowboys vs. Seattle Seahawks: Who has the better defense? l First Take



Stephen A. Smith, Max Kellerman and Will Cain break down which defense they prefer between the Dallas Cowboys and Seattle Seahawks before they face off …

source

Dallas Cowboys 2018 NFC East Champs Gear

46 Comments

  1. COWBOYS ALL DAY!!!

  2. Can we please put Stephen A on suicide watch? Alabama lost, the Cowboys won, hes not doing well. We gotta help this man, he's clearly hurting.

  3. I know the answer!!!!

  4. Cowboys got a better kicker thats forsure

  5. Who was better? Anybody against the Cowgirls! πŸ˜„ They won by a stinking 2 points, damn!!! πŸ‘Ž

  6. Okay Donald Trump stop denying shit Stephen A Smith… he said I didn't after like five or six weeks straight he was saying they were going to lose three out of four πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

  7. Whoevers reading this i hope you can read.

  8. SAS JUST FACE IT YOUR CURSE OF A ACCIDENT WAITING TO HAPPEN IS OVER BRO ALL OF YOUR TALKING POINTS ARE ABOUT TO END THANK YOU MOLLY WRONGE ALL SEASON IT'S OVER SAS DALLAS WILL HAVE THE LAST LAUGH πŸ˜‡πŸ€£πŸ’―

  9. The NFL is scripted…. phony as fuck! The evidence is everywhere….

  10. When is Stephen A. Smith will learn how to answer a question as it’s asked? He has an understanding problem.

  11. Molly.was.about to end Stephen A career

  12. How bout them Cowboys!! Take that Stephan A.

  13. Once again, Stephen A with a freezing cold take. Yikes. SUSPECT…

  14. Dallas is gonna win

  15. Steven A Smith how bout them cowboys !!! Wooo don’t hate congratulate

  16. Chris Carson – 13 rushes for 20 yards.

    Where you at Stephen A. Smith?

  17. Once again crow is on the menu at the Stephen A household

  18. Oh how I love to go back and read these comments from Cowboy haters. 24-22. How bout them Cowboys!

  19. How bout them Cowboys? πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  20. πŸ€—πŸ˜Great prediction on the Cowboys Winning!!! Cowboys came out to Play-E -AY!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  21. Number 1 rushing attack my ass. We shut them down

  22. Jason Garett is my father #Love #CowboyNation

  23. Once again another L for Stephen A Smith

  24. stephen is such a fucking moron

  25. Who’s here when we took the dubπŸ’™ Stephen a L

  26. Eat crow Stephen a Smith

  27. Love what molly said at the end with her cute self

  28. Boyy Cowboys defense is something serious!!

  29. Those are some ugly hats. Yall get free bowls of soup with those hats?

  30. Sorry you were so wrong Stephen A. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  31. Stephen A….. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  32. "Seattle's defense isn't as good, they're not as talented, but…… bla bla some point that contradicts itself or makes no sense, more bla bla." The shit that pours out Stephen A's. mouth.

  33. How about them Cowboys! SAS is a know nothing bitch ass clown.

  34. Another game in the bag for the Cowboys, and SASSY is eating horse manure again.

  35. How about them Cowboys…. all u haters shut up

  36. HOW 'BOUT THEM COWBOYS!!!

  37. Booom bitch how bout them cowboys

  38. Cowboys woooooon!

  39. To all the seahawk fans who doubted us πŸ–•πŸΌ

  40. Has no holes I mean Indianapolis made them shiiiiit and yeah i gotta be honest u guys are more talented but we have better coaching scheme and most valuable experience and dont forget you guys have a good D cuz of kris richard he is an elite coach i really wanted him to leave cuz he was so good and wanted him to have a head coaching job instead he goes to Dallas wow what a decision

  41. You Cowgirl Fansboys must of forgot about our other Elite LB KJ Wright.

  42. DONT MAKE ME GET THE TAPE LOL πŸ˜‚STEVE A SMITH YOUR TRASH !!

Comments are closed.